Monday, July 23, 2018
Sport

3 darmowe treningi Ewy Chodakowskiej, które poprawią twoją sylwetkę, kondycję i … humor!

Czasem sama jestem w szoku uświadamiając sobie, że nieprzerwanie od 10 miesięcy regularnie ćwiczę z Ewą Chodakowską i… co najlepsze, ciągle chcę więcej! Próbowałam ćwiczyć też zestawy innych trenerek, ale jak się okazuje, takie skoki w bok wcale mi się nie podobały i zdecydowanie wolę sprawdzoną, szaloną Ewkę. Wybór treningów jest ogromny. Wcześniej pisałam Wam o trzech moich ulubionych zestawach, a dzisiaj zachęcam Was do przeczytania o kolejnych – skutecznych, poprawiających sylwetkę, kondycję, humor i… dostępnych na darmo na Youtube.

Ekstra Figura, czyli pogromca cellulitu i… poprawiacz nastroju

To dopiero było odkrycie J Na  Ekstra Figurę trafiłam zupełnie przypadkiem, kiedy chciałam sobie urozmaicić plan treningowy. Okazało się, że trening ten jest bardzo przyjemny – dobry zarówno dla początkujących jak i dla bardziej zaawansowanych. Pozwala on spalić tkankę tłuszczową i poprawić wydolność. A mi przede wszystkim poprawia humor – żaden inny trening tak mnie nie cieszy J

Ekstra Figura składa się z 5 serii ćwiczeniowych – w każdej z nich wykonujemy po dwa ćwiczenia, które powtarzamy 3 razy, po 30 sekund. Od liczby powtórzeń ważniejsza jest technika. Po każdej serii następuje 1-minutowa przerwa. Na początku robimy trening nóg, brzucha i pośladków, a następnie całe ciało.

Trening ten Ewy jest dla wszystkich – początkujących i bardziej zaawansowanych. Spalimy tkankę tłuszczową i poprawimy wydolność.

Ćwiczenia trwają 45 minut.

Skalpel, czyli klasyka  

Skalpel to jeden z pierwszych programów treningowych (a obecnie najbardziej znany zestaw ćwiczeń), które wprowadziła Ewa Chodakowska. U mnie z kolei był to jeden z ostatnich, który spróbowałam. Niemniej jednak od razu przypadł mi do gustu i praktycznie nie ma tygodnia, abym go nie zrobiła.

Skalpel to trening o umiarkowanej intensywności, mogą go robić osoby początkujące i zaawansowane (tym ostatnim Ewa poleca dorzucenie obciążenia na nogi). Od początku pracuje całe ciało. Dużo w nim przysiadów, wykroków, ćwiczeń na pośladki i brzuch. Nie ma za to w nim podskoków podskoków. Cały trening trwa 45 minut.

Ten trening chyba nigdy mi się nie znudzi.

Trening dla Detocell Academy, czyli krótko ale porządnie

Mega krótki i mega skuteczny trening.  Składa się on z 5 rund, każda po dwa ćwiczenia powtarzane dwa razy.  Rundy i pary ćwiczeń przeplatane są ćwiczeniami cardio (sprint, podskoki na boki, skakanka, przeskoki), które trwają minutę.  To jest trening, podczas którego naprawdę się błyszczy… J Uwielbiam go, jest dynamiczny, zróżnicowany, krótki i naprawdę skuteczny – zwalcza cellulit, zaokrągla i podnosi pośladki, wysmukla nogi. Bajka!!! 🙂

Trening dla Detocell Academy robię, kiedy nie mam czasu albo … kiedy bardzo chcę się zmęczyć.

Trening trwa tylko 25 minut.

Jeśli chcecie poczytać też o innych treningach Ewy, zapraszam Was do wcześniejszego wpisu o moich trzech ulubionych treningach – tutaj.

Zdradźcie, jakie są Wasze ulubione treningi 🙂

Proponowane wpisy

Brak komentarzy

Skomentuj